Marketingová strategie jazzového klubu Reduta pro divadelní improvizační skupinu Improvariace

Název práce: Marketingová strategie jazzového klubu Reduta pro divadelní improvizační skupinu Improvariace
Autor(ka) práce: Pospíšilová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Urban, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce pojednává o marketingové strategii Jazz klubu Reduta a divadelní improvizační skupiny Improvariace. Teoretická část se zabývá předmětem marketingu, jeho procesy a marketingovým mixem zaměřeným na kulturu a kulturní produkt. Dále definuje význam marketingu v kultuře, včetně popisu typologie publika. Teoretická část práce vytváří základ pro následující praktickou část, která se zabývá konkrétní marketingovou strategii Jazz klubu Reduta a souboru Improvariace pro divadelně improvizační představení konající se v Redutě. Praktická část přibližuje historii divadelních sportů a definuje soubor Improvariace a jejich repertoár. Práce si dala za cíl zmapovat komerční komunikaci divadelních představení, kriticky ji zhodnotit a navrhnout případná zlepšení.
Klíčová slova: marketingová strategie; divadelní improvizace; komerční komunikace
Název práce: Marketing strategies of Jazz club Reduta for the theatre improv group Improvariace
Autor(ka) práce: Pospíšilová, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Urban, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis explains the concept of marketing strategy of Jazz club Reduta and the improvisational group Improvariace. The theoretical part defines the marketing in general, marketing process and marketing mix focused on culture and the cultural product. This part of the thesis deals with the importance of marketing in culture and it describes the typology of audiences. Following the theory and the facts established in it, the practical part is set on monitoring a particular marketing strategy for improvisational group Improvariace and their performances in Jazz club Reduta. The goal is to critically evaluate their strategy and to propose improvements.
Klíčová slova: marketing strategies; theatre improvisation; commercial communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 11. 2014
Datum podání práce: 12. 5. 2015
Datum obhajoby: 28. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50357/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: