Návrh na zlepšení komunikace podniku Husqvarna Prešov

Název práce: Návrh na zlepšenie komunikácie podniku Husqvarna Prešov
Autor(ka) práce: Taišová, Andrea
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Verčimák, Daniel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá návrhom na zlepšenie komunikácie vybraného podniku, Podniku autorizovaného predajcu produktov skupiny Husqvarna v Prešove. V teoretickej časti diplomovej práce je charakterizovaná marketingová komunikácia ako súčasť marketingového mixu. Ďalej sú charakterizované jednotlivé formy marketingových komunikácii a ich špecifiká v maloobchode. Teoretická časť v závere charakterizuje využitie a postup metódy SOSTAC. Hlavným prínosom a cieľom praktickej časti diplomovej práce je návrh na optimalizáciu súčasnej komunikácie podniku. V praktickej časti diplomovej práce bol aplikovaný vlastný terénny výskum. Na základe tohto výskumu boli prostredníctvom metódy SOSTAC zostavené konkrétne postupy optimalizácie komunikácie tohto podniku.
Klíčová slova: marketingová komunikácia; metóda SOSTAC; retail
Název práce: Návrh na zlepšení komunikace podniku Husqvarna Prešov
Autor(ka) práce: Taišová, Andrea
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Verčimák, Daniel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení komunikace vybraného podniku - podniku autorizovaného prodejce produktů skupiny Husqvarna v Prešově. V teoretické části diplomové práce je charakterizována marketingová komunikace jako součást marketingového mixu. Dále jsou charakterizovány jednotlivé formy marketingových komunikací a jejich specifika v maloobchodě. Teoretická část v závěru charakterizuje využití a postup metody SOSTAC. Hlavním přínosem a cílem praktické části diplomové práce je návrh na optimalizaci současné komunikace podniku. V praktické části diplomové práce byl aplikován vlastní terénní výzkum. Na základě tohoto výzkumu byly prostřednictvím metody SOSTAC sestavené konkrétní postupy optimalizace komunikace tohoto podniku.
Klíčová slova: maloobchod; metoda SOSTAC; marketingová komunikace
Název práce: The proposal of the improvement of communication in Husqvarna company Prešov
Autor(ka) práce: Taišová, Andrea
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Verčimák, Daniel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This master thesis focuses on the proposal of the improvement of communication in a particular company -- company of the authorized vendor of Husqvarna products in Prešov. In the theoretical part of this master thesis the marketing communication is characterized as a part of a marketing mix. Furthermore, the singular forms of marketing communication and their specifications in this market area are described. In conclusion of the theoretical part the use and procedure of the SOSTAC method is explained. The main focus and goal of the practical part is the proposal for the optimalization of the present communication in the company. In the practical part of the master thesis, a personal on the field experiment was used. On the basis of this experiment due to the method of SOSTAC specific steps for the optimalization of the communication in this company were assembled.
Klíčová slova: retail; SOSTAC method; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 9. 2014
Datum podání práce: 7. 5. 2015
Datum obhajoby: 28. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49157/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: