Nástroje utváření pozitivního image

Název práce: Nástroje utváření pozitivního image
Autor(ka) práce: Jirgesová, Markéta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Nový, Ivan
Oponenti práce: Kašparová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analýza firemní image vybrané společnosti. Zvolená společnost je LITEX s.r.o. Rozbor image této společnosti vychází z identifikace prvků, ze kterých se skládá firemní identita, a poté ze zjištění image vnímané spotřebiteli na českém trhu. Dalším cílem je zaměření se na znalost značky a celkové zhodnocení vnímání značky spotřebiteli na trhu. Pro úplnost práce je uvedeno i srovnání některých prvků s největšími konkurenty v odvětví. Práce je pro přehlednost rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou představeny pojmy týkající se image společnosti a ve druhé neboli praktické části je představena společnost LITEX s.r.o. a analyzovány její marketingové a komunikační nástroje.
Klíčová slova: trh se sportovním oblečením; marketingové a komunikační nástroje; Image společnosti
Název práce: Tools creating a positive image of the company LITEX Ltd
Autor(ka) práce: Jirgesová, Markéta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Nový, Ivan
Oponenti práce: Kašparová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyze corporate image of a selected company. The selected company is LITEX Ltd. The analysis of image of the company is based on the identification of elements,which creates corporate identity, and then finding out the image perceived by consumers on the Czech market. Another goal is to focus on brand awareness and overall evaluation of brand perception by consumers on the market. The brand LITEX is comparedwith the largest competitors within in this industry. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The first part introduces the terms related to the company's image and in the second part is introduced LITEX Ltd. and analyzed its marketing and communication tools.
Klíčová slova: Image and corporate identity; sportswear market; marketing and communication tools

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 4. 2014
Datum podání práce: 15. 12. 2014
Datum obhajoby: 8. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47721/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: