Analýza internetové kampaně společnosti Ochrana 360° na sociálním médiu Facebook

Název práce: Analýza internetové kampaně společnosti Ochrana 360° na sociálním médiu Facebook
Autor(ka) práce: Musilová, Iveta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je analýza cílení reklamy na Facebooku společnosti Ochrana 360°. Součástí práce je zhodnocení internetového marketingu a marketingu na sociální síti Facebook pro společnost Ochrana 360°. (Hodnocení se týká pouze vybrané společnosti, neslouží jako návod pro podobné společnosti.) Pro dosažení cíle práce v teoretické části nejprve popíši segmentaci a targeting, marketingovou komunikaci na internetu, cílení internetové reklamy a sociální média. Na závěr teoretické části se zaměřím na modely cílení reklamy na Facebooku. V praktické části představím společnost jako takovou a dále se budu zabývat analýzou webových stránek společnosti a především analýzou marketingu společnosti na sociální síti Facebook. V této části zejména popíši cílení reklamy a reklamní kampaně na Facebooku vytvořené společností Ochrana 360°.
Klíčová slova: segmentace; targeting; marketingová komunikace na internetu; sociální média; cílení reklamy; reklamní kampaň; Facebook
Název práce: Analysis of the company Ochrana 360° their Internet campaign on social medium Facebook
Autor(ka) práce: Musilová, Iveta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to give an analysis of the Facebook ad-targeting used by the company Ochrana 360°. A part of the thesis will focus on evaluating the marketing of Ochrana 360°, this will go over both Internet marketing and the marketing on the social network Facebook. (The evaluation is only for the company mentioned before, Ochrana 360°, and does not serve as a guide for similar companies.) Theoretical part of the thesis will describe segmentation and targeting, marketing communication on the Internet, targeting of online advertising and social media. The conclusion of the theoretical part will focus on Facebook ad-targeting. The practical part will discuss the company and this will contain an analysis of their website and an analysis of their marketing on the social network Facebook. The focus of this part will be the description of ad-targeting and advertisement campaigns on Facebook created by the company Ochrana 360°.
Klíčová slova: social media; segmentation; ad-targeting; advertisement campaign; Facebook; targeting; marketing communication on the Internet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 2. 2014
Datum podání práce: 20. 4. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46681/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: