Analýza komunikační strategie sportovního klubu Rytíři Kladno

Název práce: Analýza komunikační strategie sportovního klubu Rytíři Kladno
Autor(ka) práce: Korychová, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Kuthanová, Andrea
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá analýzou komunikační strategie sportovního klubu Rytíři Kladno. Cílem práce je analyzovat marketingové aktivity pořádané klubem se zaměřením na komunikační strategii klubu a pomocí marketingového výzkumu zhodnotit úspěšnost používané komunikační strategie. Práce je rozdělena do pěti kapitol. V každé z kapitol je uveden nejprve teoretický úvod do tématu a následně jsou uvedeny praktické souvislosti aplikované konkrétně na klub Rytíři Kladno. Praktickým přínosem práce je marketingový výzkum, jehož cílem je zjištění o tom, jaké je povědomí fanoušků o jednotlivých marketingových aktivitách klubu a jeho sponzorech. Na základě výzkumu je zhodnocena používaná komunikační strategie klubu a jsou uvedeny návrhy na její zlepšení.
Klíčová slova: Rytíři Kladno; marketing; komunikační strategie
Název práce: Analysis of a communication strategy of the sport club Rytíři Kladno
Autor(ka) práce: Korychová, Monika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Kuthanová, Andrea
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the analysis of a communication strategy of the sport club Rytíři Kladno. The aim of the thesis is to analyse marketing activities organised by the club. The main focus of the thesis is on the communication strategy of the club. The thesis is divided into five chapters. Each chapter starts with a theoretical introduction of the topic and is followed by a practical part describing the particular activities organised by the club. The practical contribution is based on marketing research. This is the basis for the analysis and evaluation of the awareness of the fans about particular marketing activities organised by the club as well as about its sponsors. Based on the research, the current marketing strategy is evaluated and the ideas for improvement are given.
Klíčová slova: marketing; Rytíři Kladno; communication strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 2. 2014
Datum podání práce: 1. 5. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46474/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: