Metody eye-trackingu za použití DIY (do it yourself) zařízení a open-source software

Název práce: Metody eye-trackingu za použití DIY (do it yourself) zařízení a open-source software
Autor(ka) práce: Bajer, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Jiroušek, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem je komparace komerčního zařízení pro eye trackingovou analýzu se sestrojeným zařízením metodou DIY (Do it yourself) ve zvoleném prostředí. Práce ob-sahuje základní analýzu metod eye trackingu, nabízí výčet zařízení vhodných pro kom-paraci, či okrajově výčet alternativ. Významná část práce se zaobírá samotnou stavbou DIY trackeru. Komparace je provedena na základě experimentálního měření komerční-ho produktu a DIY zařízení, s výsledkem, že ve vybraných podmínkách lze DIY zařízení požít, jelikož je srovnatelné s komerčním produktem. Jedna z podkapitol je tak věnována úvaze o aplikaci DIY. V poslední částí práce je za-řízení použito k analýze reálně zadaného objektu konkrétně outdoor - print reklamy pivovaru Zubr s konečným hodnocením.
Klíčová slova: Marketing; DIY; Eye-tracking; Open source software
Název práce: Eye-tracking methods and use of DIY (do it yourself) devices a open-source software
Autor(ka) práce: Bajer, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Jiroušek, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main Target is to compare commercial device for eye tracking analysis with a device made by DIY (Do it yourself) in the chosen environment. The work includes basic analysis methods Eye tracking. It offers a list of devices suitable for comparison, or marginally list of alternatives. A significant part of the thesis deals with construction of DIY tracker. The comparison is made on the basis of experimental measurements of commercial device and DIY device. The result is that in the selected conditions we can DIY device used because it is comparable with the commercial product. One of the sub-chapters is devoted also to question of the application DIY. In the last part was used the DIY device to analyse on realistic object. Specifically outdoor - print ads of Zubr brewery with evaluation.
Klíčová slova: Marketing; DIY; Eye-tracking; Open source software

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 11. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 5. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45617/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: