Právní regulace online inzerce v České republice

Název práce: Právní regulace online inzerce v České republice
Autor(ka) práce: Sládek, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Žák, Květoslav
Oponenti práce: Grmelová, Nicole
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá aktuálním tématem právní úpravy reklamy na internetu. Cílem diplomové práce je zhodnocení současného stavu a pozice veřejnoprávní úpravy internetové reklamy jak obecně, tak na příkladu inzertní sítě Google. Práce směřuje k cíli tak, že je nejprve vytvořen teoretický přehled právní úpravy reklamy s důrazem na reklamu online, dále navazuje případová studie zachycující praktické fungování pravidel internetové reklamy v síti Google AdWords a v závěrečné části jsou výzkumné otázky podrobeny zkoumání prostřednictvím kvalitativního výzkumu, jehož se účastní relevantní zástupci trhu online reklamy. Závěrem je posouzení fungování pravidel online reklamy a v souvislosti s tím zhodnocení úlohy pravidel právních.
Klíčová slova: Google AdWords; internetová reklama; online inzerce; právní regulace
Název práce: Legal regulation of online advertising in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Sládek, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Žák, Květoslav
Oponenti práce: Grmelová, Nicole
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on regulation of advertising on the Internet. The aim of the thesis is to evaluate the current state and position of public regulation of online advertising, both in general and on the example of Google advertising network. The approach to achieve defined goals is to first present a theoretical overview of the legal regulation of advertising with an emphasis on online advertising, followed by a case study showing the practical functioning of online advertising rules in Google AdWords accompanied by qualitative research involving relevant representatives of the online advertising market. The conclusion is an assessment of the rules of online advertising and evaluation of the legal rules' role in relation to it.
Klíčová slova: online advertising; Google AdWords; internet advertising; legal regulation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra podnikového a evropského práva

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 3. 2012
Datum podání práce: 15. 5. 2015
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34926/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: