Geomarketing

Název práce: Geomarketing
Autor(ka) práce: Dupač, Viktor
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pokorný, Pavel
Oponenti práce: Krejčová, Iva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V této bakalářské práci se zaměřuji na geomarketing. Pomocí ankety mezi náhodně vybranými vysokými školami a společnostmi zjišťuji, jak využívají, nevyužívají geomarketing, případně jsou-li informace ochotny vůbec sdílet. Dále uvádím využití geomarketingu na modelových situacích, kde představuji situace, za kterých je možné využít geomarketing vlastními silami nebo outsorcingem. U modelových situací popisuji výhody geomarketingu oproti některým používaným metodám a popisuji, jak funguje outsorcování jednoho mobilního operátora nebo jak je možné využít Foursquare k v lepším případě propagaci. Nakonec představuji dvě pomůcky pro podporu geomarketingu ze softwarového a internetového světa. Celá tato práce má za cíl seznámit čtenáře se současnými možnostmi a využitím geomarketingu.
Klíčová slova: marketing; propagace; Geomarketing
Název práce: Geomarketing
Autor(ka) práce: Dupač, Viktor
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pokorný, Pavel
Oponenti práce: Krejčová, Iva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In this thesis, I focus on geomarketing. Im using a survey with some randomly selected universities and companies, finding how they use or do not use geomarketing in practice, or if such information are willing to share. My model situations representing cases in which it is possible to use geomarketing by own resources or by outsourcing. Using the model situations also defines the benefits of geomarketing and I compare them with some other commonly used methods in practice. For example, I describe outsourced geomarketing services by one mobile operator in practice or use of geomarketing social network called Foursquare. I also presents one computer software and one online software from the Internet as a tool to support geomarketing. The aim of this work is the introduction of geomarketing and its current usage in practice.
Klíčová slova: geomarketing; promotion; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 2. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51198/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: