Marketing a neziskové organizace

Název práce: Marketing a neziskové organizace
Autor(ka) práce: Janíčková, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Langpaul, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce pojednává o neziskových organizacích a jejich marketingových aktivitách s následnou aplikací na konkrétní neziskovou organizaci YFU. V teoretické části je nastíněna problematika neziskového sektoru a marketingu v neziskových organizacích. V praktické části se úvodní kapitola věnuje historii a činnostem neziskové organizace YFU. Nadále je zmíněna také finanční stránka této organizace. Všechny následující kapitoly pojednávají o marketingu v této neziskové organizaci. Na základě získaných teoretických poznatků je provedena analýza SWOT a analýza marketingového mixu, pozornost je věnována především analýze dosavadní propagace YFU. Dále je proveden vlastní výzkum formou dotazníkového šetření, ze kterého vychází návrh řešení propagace organizace. Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii organizace YFU a na základě výsledků z provedeného marketingového výzkumu, navrhnout vlastní řešení propagace této firmy.
Klíčová slova: Nezisková organizace YFU; Marketingový mix; SWOT analýza; Marketing; Nezisková organizace; Studijní pobyt v zahraničí
Název práce: Marketing and non-profit organizations
Autor(ka) práce: Janíčková, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Langpaul, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with non-profit organizations and their marketing activities. The terms used in the theoretical part are implicated to a particular non-profit organization called YFU. The theoretical part deals with such terms as non-profit sector or marketing in nonprofit organizations. In the practical part, the introductory chapter is devoted to the history and activities of NGO YFU. Moreover, the financial aspect of the organization is also mentioned. All of the subsequent chapters deal with the problem of marketing in this non-profit organization. On the basis of the theoretical knowledge gained in the first chapter a SWOT analysis and marketing mix analysis are constructed, with the most attention paid to the analysis of the current form of promotional activities in YFU. In this chapter research is also conducted in the form of a questionnaire survey. From this survey a potential solution for a future promotion of this organization is created. The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of the organization YFU and also, based on the results from the marketing research, to design the author's own solution of how to further promote this organization.
Klíčová slova: Marketing; Study abroad; Non-profit organization YFU; Marketing mix; SWOT analysis; Non-profit organization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 11. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 20. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50278/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: