Příležitosti a rizika rozšiřování značky

Název práce: Příležitosti a rizika rozšiřování značky
Autor(ka) práce: Konečný, Karel Mgr.
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kališová, Libuše
Oponenti práce: Dušková, Dagmar; Ing. BA
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Teoreticko-metodologická část se zabývá teorií, architekturou a strategiemi značky, se zaměřením na strategii rozšiřování značky. Aplikační část charakterizuje kategorii tabákových výrobků, analyzuje volbu strategie rozšíření značky jako odezvu na stagnaci značky. Dále podrobně hodnotí novou podznačku Davidoff Neon, jednotlivé prvky marketingového mixu, definuje chyby ve strategii i implementaci a podává doporučení pro marketingový tým. Závěr shrnuje cíle práce a formuluje závěrečná doporučení.
Klíčová slova: výrobkové značky; strategie značky; rozšiřování; rozšíření značky;
Název práce: Opportunities and threats of brand extension
Autor(ka) práce: Konečný, Karel Mgr.
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kališová, Libuše
Oponenti práce: Dušková, Dagmar; Ing. BA
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: -
Datum podání práce: -
Datum obhajoby: 28. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS:

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: