Děti a reklama

Název práce: Deti a reklama
Autor(ka) práce: Hettešová, Kristína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou reklamy mierenej na deti. Jej cieľom je vyhodnotiť mieru vystavenia detí reklame cielenej na ne v televíznom vysielaní, analyzovať nástroje použité v tomto type reklám a v nich prezentované produkty. Zároveň je cieľom práce aj zistenie stanoviska rodičov k tejto téme, ich vnímanie pôsobenia reklamy na deti a vplyv detí na ich nákupné rozhodnutia. Teoretická časť obsahuje definíciu reklamy a pojmov s ňou spojených, vymedzenie cieľovej skupiny detí so špecifikovaním jednotlivých vekových kategórií a najviac vplývajúcich nástrojov na ne. Praktická časť sa skladá z dvoch častí. Prvá sa zaoberá vlastným prieskumom reklám určených deťom vysielaných v televízii, druhá pozostáva z dotazníka vyplňovaného rodičmi detí.
Klíčová slova: Rodičia; Televízna reklama; Deti; Reklama
Název práce: Děti a reklama
Autor(ka) práce: Hettešová, Kristína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamy zaměřené na děti. Jejím cílem je vyhodnotit míru vystavení dětí reklamě cílené na ně v televizním vysílání, analyzovat nástroje použité v tomto typu reklam a v nich prezentované produkty. Zároveň je cílem práce i zjištění stanoviska rodičů k tomuto tématu, jejich vnímání působení reklamy na děti a vliv dětí na jejich nákupní rozhodování. Teoretická část obsahuje definici reklamy a pojmů s ní spojených, vymezení cílové skupiny dětí se specifikováním jednotlivých věkových kategorií a nástrojů, které je nejvíce ovlivňují. Praktická část se skládá ze dvou částí. První se zabývá vlastním průzkumem reklam určených dětem vysílaných v televizi, druhá se skládá z dotazníku vyplňovaného rodiči dětí.
Klíčová slova: Reklama; Rodiče; Televizní reklama; Děti
Název práce: Children and Advertising
Autor(ka) práce: Hettešová, Kristína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the issue of advertising to children. It aims to evaluate the extent of children's exposure to advertising on television, to analyse instruments used in this kind of advertisements and products presented in them. The thesis also aims to find out the opinion of parents on the subject, their view of the influence of advertising on children and the impact their children have on their parents' purchasing decisions. The theoretical part contains the definition of advertising and other terms connected with this topic, the qualification of the children as target audience followed up with specification of individual age categories and the most impactful instruments in different ages. The practical part consists of two parts. The first one deals with own research of advertisements directed at children on television, the second one deals with the questionnaire answered by parents.
Klíčová slova: Advertising; Parents; Children; Television Advertisement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 9. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 26. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49969/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: