Analýza marketingového mixu společnosti AAA auto a.s

Název práce: Analýza marketingového mixu společnosti AAA auto a.s
Autor(ka) práce: Slepička, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Dobiáš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti AAA AUTO. Primárním cílem práce je analyzovat fungování jednotlivých složek marketingového mixu společnosti se zaměřením na specifika trhu s ojetými vozy. Sekundárním cílem je podrobit tuto analýzu dotazníkovému šetření mezi zákazníky. Práce je rozdělena na úvod, teoreticko-metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část práce zpracovává formou literární rešerše problematiku marketingu, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V praktické části je představena společnost AAA AUTO a aplikovány dílčí složky marketingového mixu. Zvláštní důraz je kladen na trhu s ojetými vozy a jeho odlišnosti. Součástí práce je vyhodnocení dotazníkového šetření mezi zákazníky. V závěru práce jsou shrnuty získané poznatky a uvedeny návrhy na možné zlepšení jednotlivých složek.
Klíčová slova: marketing; marketingový mix; autobazar; ojeté vozy; marketingový výzkum
Název práce: Analysis of marketing-mix of the company AAA AUTO a.s
Autor(ka) práce: Slepička, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Dobiáš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work is focused on analysis of marketing mix in the company AAA Auto. The primary aim is to analyse the functionality of each marketing-mix components of the company. Particular attention is paid on the used-car market and its specifics. The secondary aim is to perform a questionnaire research within customers of the company. The work is divided into introduction, theoretical-methodological part, practical part and conclusion. The theoretical part consists of a review which includes the information about marketing, marketing-mix and marketing research. The company AAA Auto is introduced in the practical part, along with the analysis of marketing-mix elements. Special emphasis is put on the used-car market correspondingly to its differentness. Data from questionnaire research and its evaluation are added as well. At the close is summarized the obtained information. As a conclusion, suggestions for further improvement in every single element are proposed.
Klíčová slova: used cars; marketing research; marketing-mix; marketing; car mart

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2014
Datum podání práce: 1. 5. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49519/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: