Tvorba metodiky kurzu Komunikace mezi rodiči a MŠ

Název práce: Tvorba metodiky kurzu Komunikace mezi rodiči a MŠ
Autor(ka) práce: Bobková, Anežka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Váchová, Lucie
Oponenti práce: Hajdíková, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce byla vytvořena za účelem zpracování metodiky kurzu pro zaměstnance mateřských škol s názvem "Komunikace mezi rodiči a mateřskou školou (dále MŠ)". Účastníci by měli být schopni po dokončení kurzu vhodněji reagovat na mnohdy obtížné situace, které mohou nastat. Vyšší úroveň komunikačních dovedností by měla zvyšovat konkurenceschopnost MŠ a vytvořit přátelskou atmosféru. Práce je zaměřena na MŠ s personalizovaným vzděláváním, které mají svůj počátek ve Španělsku. Autorka pohlíží na daný problém prostřednictvím benchmarkingu (nepřetržité a systematické srovnávání se špičkou v oboru - Španělsko, Polsko). Sběr dat byl proveden dotazníkovým šetřením, rozhovory a pozorováním. Výsledkem je metodika kurzu, která obsahuje šest případových studií a jejich řešení s dalšími radami pro vzájemnou komunikaci.
Klíčová slova: Spolupráce; Personalizované vzdělávání; Benchmarking; Komunikace
Název práce: Making of Methodology Course Communication between Parents and Kindergarten
Autor(ka) práce: Bobková, Anežka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Váchová, Lucie
Oponenti práce: Hajdíková, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis was created for the purpose of processing methodology course named "Communication between the parents and the kindergarten" for employees of nursery schools. Participants after finishing the course should be able to respond more appropriately to often difficult situations that may arise. A higher level of communication skills should increase the competibility of the kindergarten and create a friendly atmosphere. The work is aimed at kindergartens with personalized education which have their own origin in Spain. The author looks at the problem through benchmarking (continuous and systematic comparison to the top of this branch-- Spain, Poland). Data collection was conducted through questionnaires, interviews and observation. The result is a course methodology which includes six exemplary studies and their solutions with some other advice for a mutual communication.
Klíčová slova: Communication; Benchmarking; Personalized education; Partnership

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 5. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47934/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: