Indický trh s luxusním zbožím

Název práce: Indický trh s luxusním zbožím
Autor(ka) práce: Dytrtová, Hana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Štemberk, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem je popsání potenciálu indického trhu s luxusním zbožím. První kapitola nabízí teoretický základ pro následnou analýzu, popisuje luxus, luxusní marketing a zabývá se celosvětovým trhem luxusního zboží a jmenuje největší světové trhy. Druhá kapitola začíná PEST analýzou podnikatelského prostředí Indie, zaměřuje se na historii luxusu v Indii, zmiňuje současné trendy, charakterizuje typického zákazníka luxusního zboží a navíc analyzuje vliv krize na tento specifický sektor. Poslední kapitola se zabývá možnostmi trhu a obsahuje tři případové studie, vyhodnocené SWOT analýzou, francouzského LVMH, indického Forest Eseentials a českého Lasvitu . V neposlední řadě jsou popsány i příležitosti pro české luxusní značky a predikce vývoje na následujících pět let.
Klíčová slova: luxus; Forest Essentials; luxusní marketing; Lasvit; LVMH; PEST; indický trh s luxusním zbožím; SWOT
Název práce: Indian luxury goods market
Autor(ka) práce: Dytrtová, Hana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Štemberk, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of the Batchelor's thesis is to analyse the real potential of Indian market of luxury goods. The first chapter gives theoretical base for further analyse, it defines luxury, describes luxury marketing and outlines world luxury market and highlights the biggest markets with luxury goods. The second chapter starts with PEST analysis of the Indian business environment and focuses directly on the Indian luxury market, its history is mentioned, the key trends are defined and typical Indian luxury consumer is described. Moreover, the impact of financial crisis on this market is illustrated. The last chapter interprets all the possibilities of the market. Three case studies, ended by SWOT analysis, of French LVMH, Indian Forest Essential and Czech Lasvit are included there and also the opportunities for Czech luxury brands are explained. Finally, the prediction for next 5 year is covered in the final chapter.
Klíčová slova: Lasvit; Forest Essentials; LVMH; PEST; SWOT; indian luxury market; luxury marketing; luxury

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 4. 2014
Datum podání práce: 15. 4. 2015
Datum obhajoby: 28. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47735/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: