Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Název práce: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Machoň, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Harantová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingového mixu, která bude provedena na Depu Tábor, pobočce České pošty, s. p.. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmu marketing, popis marketingu služeb a jeho specifik a hlavně vymezení marketingového mixu podniku. Nakonec je v této části vysvětlena SWOT analýza. V praktické části je nejprve stručně představena analyzovaná společnost a poté provedena analýza marketingového mixu firmy. V poslední části je uskutečněna SWOT analýza podniku. Cílem této práce je podat ucelený obraz o marketingovém mixu Depa Tábor a navrhnout pobočce možná doporučení, kterými by případně mohla zlepšit svou současnou pozici.
Klíčová slova: SWOT analýza; služby; marketing; marketingový mix
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools of a chosen Company
Autor(ka) práce: Machoň, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Harantová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this Bachelor's thesis is Analysis of Marketing Mix Tools, which will be realized on Depo Tábor, the branch office of Česká pošta. The thesis is divided in two parts, theoretical and practical. The theoretical part is focused on the explanation of the marketing concept, describtion of the marketing of services and its specifics and mostly demarcation of the marketing mix in company. In the end of this part is explained the SWOT analysis. In the practical part is at first briefly introduced the analyzed firm and then is realized the analysis of the marketing mix in the company. In the last part of this thesis SWOT analysis is performed. The aim of this thesis is to deliver a comprehensive picture about the marketing mix of Depo Tábor and suggest some recommendations, which the branch can eventually use it to improve its current position.
Klíčová slova: marketing; marketing mix; services; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 3. 2014
Datum podání práce: 20. 4. 2015
Datum obhajoby: 9. 9. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47476/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: