Efektivní komunikace v prostředí multi-level marketingu

Název práce: Efektivní komunikace v prostředí multi-level marketingu
Autor(ka) práce: Klimek, Petr
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Řepová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce má za cíl představit koncept multi-level marketingu, zmapovat možnosti komunikace a identifikovat efektivní komunikační styl. Pro ověření vyřčených hypotéz a zjištění dalších poznatků je použit elektronický dotazník, který vyplnilo 218 respondentů. Výsledky jsou analyzovány a podrobně popsány. Je určen efektivní komunikační styl, který může být použit obchodníkem v multi-level marketingu a zároveň je popsáno schéma průběhu ideálního prodejního jednání. Poznatky a doporučení této práce mohou být využity nejen samostatnými prodejci v multi-level marketingu, ale také obchodníky v jiných odvětvích.
Klíčová slova: komunikace; marketing; multi-level; obchodník
Název práce: Effective Communication in multi-level Marketing
Autor(ka) práce: Klimek, Petr
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Řepová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis aims to introduce the concept of multi-level marketing, map possibilities of communication and identify the effective communication style. To verify uttered hypotheses and finding other pieces of knowledge is used an electronic questionnaire, which was filled by 218 respondents. The results are analysed and described in detail. The effective communication style is determined, it can be used by a trader in multi-level marketing and also the ideal scheme during sales negotiations is described. The findings and recommendations of this work can be used not only by independent dealers in multi-level marketing, but also traders in other sectors.
Klíčová slova: communication; marketing; multi-level; trader

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 3. 2014
Datum podání práce: 20. 4. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46951/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: