Marketingová strategie

Název práce: Marketingová strategie
Autor(ka) práce: Horáková, Ilona
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie je identifikovat odlišnosti a specifika marketingu v oblasti kultury a na základě toho vyhodnotit marketingovou strategii konkrétního projektu. Teoretická část v úvodu seznamuje čtenáře s kulturou, uměním a blíže i divadlem. Následuje část věnovaná marketingu, kde je klasické pojetí vždy doplněno o specifika právě z oblasti kultury a umění. Teoretický základ je poté aplikován na konkrétní projekt a celá práce je zakončena marketingovým výzkumem, jehož cílem bylo zjistit motivaci k návštěvě a vnímání marketingových nástrojů diváky.
Klíčová slova: cena; strategie; propagace; výzkum; distribuce; divadlo; kultura; umění; produkt; 4P; Arts marketing; marketing
Název práce: Marketing Strategy
Autor(ka) práce: Horáková, Ilona
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this thesis is to identify the differencies and specifics of arts marketing and then evaluate a strategy of specific project. The theoretical part introduce the culture, art and theater. The following section is focused on classical marketing always accompanied by specifics in the area of culture and art. The theory is then applied to a particular project and thesis is finished with marketing research aimed to identify the motivation to visit and percepiton's level of marketing tools by visiters.
Klíčová slova: promotion; culture; research; theater; art; price; 4P; Arts marketing; strategy; marketing; distribution; product

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 6. 2013
Datum podání práce: 1. 1. 2015
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43441/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: