Analýza produktového portfolia farmaceutické společnosti

Název práce: Analýza produktového portfolia farmaceutické společnosti
Autor(ka) práce: Vodrážka, Kryštof
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Behenský, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy produktového portfolia v nadnárodní společnosti. Je rozdělena do pěti kapitol. V první kapitole jsou definovány základní pojmy na úrovni teoretické roviny. Druhá kapitola popisuje specifika farmaceutického průmyslu ve vztahu k produktu. Třetí kapitola práce je zaměřena na společnost GSK a analýzu jejího produktového portfolia. Čtvrtá kapitola se věnuje analýze produktové řady Panadol. Poslední část práce je zaměřena na návrhy a doporučení, které jsou směřovány k analyzovanému subjektu.
Klíčová slova: Analýza; GSK; Pareto; Analýza BCG; Produktové portfolio; Produkt; Panadol; Životní cyklus výrobku
Název práce: Product line analysis of the pharmaceutical company
Autor(ka) práce: Vodrážka, Kryštof
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Behenský, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the issues of analysis of the product portfolio of an international company. It is divided into five chapters. In the first chapter is defined the essential terms on a theoretical level. The second chapter describes the characteristics of pharmaceutical environment in relation to product. Third chapter characterizes the analysed subject, the GSK company, and analysis of its product portfolio. The fourth chapter of this thesis is focused on the analysis of the product line Panadol. The last chapter of the thesis gives suggestions and recommendations which are targeted at the analysed subject.
Klíčová slova: Analysis; Pareto; BCG analysis; Product life cycle; Panadol; GSK; Product portfolio; Product

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 7. 2014
Datum podání práce: 31. 5. 2015
Datum obhajoby: 20. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48631/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: