Komerční produkty České televize ve vztahu k mediální spolupráci

Název práce: Komerční produkty České televize ve vztahu k mediální spolupráci
Autor(ka) práce: Dubská, Markéta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá komerčními produkty České televize ve vztahu ke spolupráci s mediálními domy. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu zhodnotit výskyt komerčních produktů na obrazovkách České televize, a to jak ze strany televizního diváka, tak zadavatelů jednotlivých kampaní se zaměřením na mediální domy. Práce je členěna na dvě části, přičemž první teoretická část uvádí do problematiky komerční komunikace, charakteristiky a měřitelnosti médií. Blíže se věnuje mediálnímu působení České televize včetně komerčních produktů, které lze v rámci televizního vysílání využít. Druhá část se zabývá realizací barterového procesu mezi Českou televizí a mediálním domem, dále jsou analyzována získaná sekundární data z projektu MML-TGI a primární data z vlastního dotazníkového šetření. Závěrem jsou představeny rozhovory s odborníky z praxe, kteří poskytli komplexní pohled na probíhající barterovou spolupráci.
Klíčová slova: Česká televize; barter; komerční produkty; mediální kampaň
Název práce: Czech television commercial products in relation to media cooperation
Autor(ka) práce: Dubská, Markéta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master thesis deals with Czech television commercial products in relation to cooperation with media houses. The objective is to evaluate the presence of commercial products in Czech Television using qualitative and quantitative research, taking into consideration the part of the viewer, and advertiser of individual campaigns focusing on media houses. The thesis consists of two parts. The first theoretical part introduces the issue of commercial communication, characteristics and measurability of media. Further, it deals with media influence of Czech Television, including commercial products which may be used in broadcasting. The second part looks into the implementation process of barter between Czech Television and media house. After that, there are secondary data obtained from the project MML-TGI and primary data from the questionnaire survey analyzed. Fi-nally are presented interviews with practitioners who provide a comprehensive view of the ongoing barter cooperation.
Klíčová slova: Czech Television; media campaign; barter; commercial products

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 2. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 9. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48005/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: