Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace

Název práce: Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Autor(ka) práce: Juránek, Patrik
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na popis telemarketingu a jeho druhů. Následně se věnuji databázovému marketingu od budování databáze, přes typy databázového marketingu až po data mining. Pro efektivní telemarketing je důležité využívat Pro efektivní telemarketing je důležité aby byly využívány různé nástroje, specifické formy hovorů, znalost struktury telefonního rozhovoru a umět jednat v obtížných situacích se zákazníky. Nedílnou součástí je i spravedlivý systém odměňování a dobře nastavené výběrové řízení. Podstatou praktické části je aplikace získaných teoretických poznatků na operátory a vedoucí pracovníky telemarketingových agentur. Výsledky provedeného dotazníkového výzkumu jsou interpretovány s cílem zanalyzovat za jakých podmínek je telemarketing efektivním nástrojem marketingové komunikace. Dosažená zjištění jsou následně využita pro formulaci vhodných doporučení.
Klíčová slova: databáze; přímý marketing; odměňování telefonních operátorů; telemarketing
Název práce: Telemarketing as an Effective Tool of Marketing Communication
Autor(ka) práce: Juránek, Patrik
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This dissertation is compounded from theoretical and practical part. The theoretical one is focused on description of telemarketing and its kinds. Then presents database marketing from build own database through types of database marketing and data mining. For effective telemarketing is essential to use various tools, specific forms of calls, knowledge of phone structure and art of negotiation with difficult customers. Integral part is the fair system of reward and well set selection process. The core of the practical part is to apply obtained theoretical knowledge on the real environment of telephone operators and managers of telemarketing agencies. The results from realized questionnaire research are interpreted to analyze under what conditions is telemarketing effective tool of marketing communications. Achieved findings are consequently used for formulation of suitable recommendations.
Klíčová slova: customer database; direct marketing; rewarding of telemarketers; telemarketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 11. 2013
Datum podání práce: 25. 4. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45591/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: