Komunikační strategie neziskové organizace

Název práce: Komunikační strategie neziskové organizace
Autor(ka) práce: Kolářová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Musil, Martin
Oponenti práce: Nový, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku komunikační strategie v neziskové organizaci. V první části práce jsou popsány teoretické poznatky z oblasti neziskových organizací, komunikace, marketingu a Public Relations, které vytváří přehled vhodných nástrojů a postupů pro užití. Na základě teoretických poznatků je v další části práce provedena analýza současné komunikační strategie zkoumané organizace. Ve vyhodnocení analýzy jsou navrženy nové možnosti komunikační strategie, volba vhodných komunikačních nástrojů a forem publicity a propagace včetně systému jejich využívání. Zkoumanou neziskovou organizací je Junák -- český skaut, přístav Třináctka Opařany, z. s., což je základní jednotka Junáka, která se přímo věnuje práci s dětmi a mládeží v jejich volném čase.
Klíčová slova: Komunikační strategie; Junák; Nezisková organizace; Public Relations; Marketing
Název práce: Communication Strategy of a Non-Profit Organization
Autor(ka) práce: Kolářová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Musil, Martin
Oponenti práce: Nový, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the problems of communication strategy in a non-profit organisation. The firts part of the thesis discusses background knowledge concerning non-profit organisations, communication, marketing and Public relations and produces the collection of tools and processes for practical use. The second part of the thesis conducts an analysis of the current communication strategy in the inquired organisation. Data analysis also suggests new ways of communication strategy, suitable communication tools and possible ways of publicity and the system of its use. The inquired organisation is Junák -- český skaut, přístav Třináctka Opařany, z. s.. It is the basic organisation unit of Junák and it focuses on the work with children and youth in their free time.
Klíčová slova: Non-profit organization; Marketing; Communication strategy; Public Relations; Junák

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 1. 2013
Datum podání práce: 24. 4. 2015
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41524/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: