Expanze Storyous na zahraniční trhy

Název práce: EXPANZIA STORYOUS NA ZAHRANIČNÉ TRHY
Autor(ka) práce: Nagy, Dávid
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Wiesner, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca sa týka expanzie spoločnosti Storyous na zahraničné trhy. Cieľom je vybrať vhodný trh alebo trhy pre expanziu, a to následovne. V počiatku si určíme teoretický základ, ktorý nám pomôže v praktickej časti práce. Z pomedzi 21 krajín sveta si na základe bodovacej metódy určíme tri krajiny, na ktorých prevedieme PEST analýzu a Porterov model piatich síl. Charakterizujeme si spoločnosť Storyous a vypracujeme marketingový mix. Na záver doporučíme vhodné trhy pre zahraničnú expanziu spoločnosti Storyous.
Klíčová slova: Marketingový mix; Porterov model piatich síl; PEST analýza
Název práce: Expanze Storyous na zahraniční trhy
Autor(ka) práce: Nagy, Dávid
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Wiesner, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práce se týká expanze společnosti Storyous na zahraniční trhy. Cílem je vybrat vhodný trh nebo trhy pro expanzi, a to následovně. V počátku si určíme teoretický základ, který nám pomůže v praktické části práce. Z pomezi 21 zemí světa si na základě bodovací metody určíme tři země, na kterých provedeme PEST analýzu a Porterův model pěti sil. Charakterizujeme si společnost Storyous a vypracujeme marketingový mix. Na závěr doporučíme vhodné trhy pro zahraniční expanzi společnosti Storyous.
Klíčová slova: Porterův model pěti sil; PEST analýza; Marketingový mix
Název práce: Storyous expansion into foreign markets
Autor(ka) práce: Nagy, Dávid
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Wiesner, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The work relates to the company Storyous expansion into foreign markets. The aim is to select the appropriate market or markets for expansion, as follows. In the beginning we determine a theoretical basis which will help us in the practical part. From among the 21 countries in the world based on a scoring method we determine the three countries, to be conducted by PEST analysis and Porter's five forces model. We characterize the company Storyous and develop a marketing mix. Finally, we will recommend suitable markets for foreign expansion of the company Storyous.
Klíčová slova: PEST Analysis; Marketing mix; Porter's five forces model

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 10. 2014
Datum podání práce: 15. 5. 2015
Datum obhajoby: 2. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49754/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: