Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování spotřebitele v Moravských Budějovicích

Název práce: Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování spotřebitele v Moravských Budějovicích
Autor(ka) práce: Maršíková, Ivona
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Cimler, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá obchodní vybaveností a nákupním chováním spotřebitele v Moravských Budějovicích. Práce je rozčleněna do tří samostatných kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému úvodu do problematiky a vymezuje základní pojmy související s tématem. Druhá kapitola mapuje obchodní vybavenost města Moravské Budějovice. Třetí kapitola interpretuje výsledky provedené analýzy nákupního chování spotřebitele na základě dotazníkového šetření. Cílem dotazníkového šetření bylo zjistit, zda je stávající počet prodejních jednotek pro spotřebitele dostačující, nebo jestli by uvítali novou prodejnu.
Klíčová slova: Moravské Budějovice; obchodní vybavenost; analýza; nákupní chování
Název práce: The analysis of shopping facilities and consumer behaviour in the town of Moravske Budejovice
Autor(ka) práce: Maršíková, Ivona
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Cimler, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the issue of shopping facilities and consumer behaviour in the town of Moravske Budejovice. The thesis is divided into three separate chapters. The first chapter is devoted to theoretical introduction to the issue and describes basic terms related to the topic. The second chapter focuses on the shopping facilities in Moravske Budejovice. The third chapter interprets the results of the analysis of consumer behaviour based on the conducted survey. The aim of the questionnaire was to determine whether the current number of shops is sufficient or whether the customers would prefer a new shop.
Klíčová slova: Moravske Budejovice; shopping facilities; analysis; consumer behaviour

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 4. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 8. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47446/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: