Image a identita značky adidas

Název práce: Image a identita značky adidas
Autor(ka) práce: Šimánková, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na image a identitu značky, čili rozdíl mezi vnímáním značky spotřebitelem a obrazem, o který se snaží tvůrce image. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je definována značka, její prvky a zejména pak funkce, které jsou důležitou součástí celého brand buildingu, neboť je potřeba vidět zcela jasně výhody, které značka poskytuje. Práce se věnuje hodnotě značky, modelům na měření hodnoty značky. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření, na jehož základě je zhodnocena image značky adidas mezi českými spotřebiteli. V závěru práce jsou uvedena doporučení, jež vyplývají z provedeného výzkumu.
Klíčová slova: značka; image; identita; vnímání značky; adidas
Název práce: Image and identity of adidas brand
Autor(ka) práce: Šimánková, Klára
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis deals with brand image and identity, the difference between brand perception from the customer point of view and from the creator point of view. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the frame of theoretical part there is a brand definition, its components, functions which are the most important part of brand building since it is necessary to see the advantages of brands. This master thesis looks in details on brand value and models for measuring brand value. The practical part deals with market research through questionnaire, which is a base for evaluating image of the adidas brand. On the basis of the survey results the recommendations are made at the very end of the thesis.
Klíčová slova: brand; image; identity; brand perception; adidas

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 10. 2013
Datum podání práce: 1. 6. 2015
Datum obhajoby: 5. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44520/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: