Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě

Název práce: Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě
Autor(ka) práce: Krejčová, Jitka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Novák, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá praktickou implementací konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) a tvorby sdílených hodnot (CSV), do podnikových činností společnosti Nestlé Česko, s. r. o. Nabízí stručné představení obou zmíněných konceptů, jejich základních principů a postup zavádění. Aplikace je ukázána na společnosti Nestlé, která se v oblasti společenské odpovědnosti a tvorby sdílených hodnot angažuje již dlouhou dobu. Práce poskytuje základní přehled činností a aktivit, které Nestlé dělá. V druhé polovině práce jsou představeny výsledky vlastního průzkumu týkající se nákupního chování spotřebitelů, jejich rozhodování, povědomí o CSR a CSV a znalosti značek zmíněné společnosti. Cílem práce je zjistit, zda zavedení těchto konceptů pozitivně ovlivňuje spotřebitele a zákazníky při nákupu potravinových výrobků společnosti Nestlé.
Klíčová slova: tvroba sdílených hodnot; nákupní chování; CSV; Nestlé; CSR; společenská odpovědnost organizací
Název práce: The impact of implementation of the concept Corporate Social Responsibility and Creating Shared Value on customer behavior at Nestlé Česko, s. r. o
Autor(ka) práce: Krejčová, Jitka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Novák, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the practical implementation of the concept of Corporate Social Responsibility (CSR) and Creating Shared Value (CSV) into the business activities of Nestlé Česko, s. r. o. The thesis offers a brief introduction of the two mentioned concepts, their basic principles and implementation process. The application is shown at Nestlé example, this company is devoting to the area of Corporate Social Responsibility and Creating Shared Value for a long time. The thesis provides basic overview of the Nestlé activities in this area. In the second half of this paper are presented the results of the own questionnaire about customers behavior, their decisions, their awareness of CSR and CSV and brands of mentioned company. The aim is to determine whether the implementation of these concepts positively affects consumers and customers when purchasing food products of company Nestlé.
Klíčová slova: Nestlé; Customer Behavior; Corporate Social Responsibility; CSV; Creating Shared Value; CSR

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49246/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: