Budování značky Hudson Global Resources

Název práce: Budování značky Hudson Global Resources
Autor(ka) práce: Šamšulová, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Svobodová, Jolana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou značky Hudson personálně-poradenské společnosti Hudson Global Resources s.r.o. a jejím budováním na českém trhu. Cílem práce je pomocí vlastního výzkumu zjistit, jaké je vnímání značky klienty společnosti, a navrhnout strategii značky Hudson. Dále posoudit, které nástroje budování značky by měla společnost používat.
Klíčová slova: značka; budování značky; Hudson; personálně-poradenská společnost; B2B
Název práce: The Brand building of Hudson Global Resources
Autor(ka) práce: Šamšulová, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Svobodová, Jolana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main topic of this bachelor thesis is Hudson brand building of the recruitment company Hudson Global Resources s.r.o. in Czech market. The aim of the thesis is to define according my own research the Hudson brand perception by clients of the company and propose a Hudson brand strategy and also to evalute which brand management tool the company should use.
Klíčová slova: brand building; Hudson; B2B; brand strategy; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 6. 2014
Datum podání práce: 1. 5. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48454/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: