Analýza marketingového mixu vybrané společnosti s důrazem na osobní prodej

Název práce: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti s důrazem na osobní prodej
Autor(ka) práce: Židková, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Poruba, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je popis a analýza marketingového prostředí a marketingového mixu vybrané společnosti se zaměřením na osobní prodej. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou marketingu a developmentu, specifikací marketingového prostředí a marketingového mixu. Praktická část popisuje analyzovanou společnost ONO-development s.r.o. a její projekt Pozemky Vila Park Sviadnov, dále analyzuje marketingové prostředí a mix společnosti. Součástí praktické části je i provedený marketingový výzkum. Na základě získaných poznatku jsou v závěru bakalářské práce sepsána krátká shrnutí analyzovaných oblastí a jejich výsledná doporučení.
Klíčová slova: Marketingový mix; Marketingové prostředí; Developerský projekt; Marketingový výzkum
Název práce: Analysis of the marketing environment and marketing mix in selected company with an emphasis on the personal selling
Autor(ka) práce: Židková, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Poruba, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis aims to describe and analyze the marketing environment and the marketing mix in the selected company with the focus on personal sales. The theoretical part deals with the characteristics of marketing, development and specifies marketing environment as well as marketing mix. The practical part describes the analyzed company ONO-development s.r.o. and it's project Pozemky Vila Park Sviadnov. It will also analyze the marketing environment and the marketing mix of the company. The practical part also includes marketing research. Based on the outcome, this bachelor thesis will give a conclusion and a short summary of the analyzed areas and the recommendations.
Klíčová slova: Marketing research; Development project; Marketing environment; Marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 4. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47640/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: