Marketingové nástroje specifické produktové kategorie

Název práce: Marketingové nástroje specifické produktové kategorie
Autor(ka) práce: Vajnerová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je přinést ucelený pohled na problematiku marketingu na českém trhu dermokosmetiky, popsat marketingová specifika tohoto trhu a zhodnotit účinnost používaných marketingových nástrojů. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole jsou popsána teoretická východiska této práce, druhá kapitola se věnuje charakteristice českého trhu dermokosmetiky, třetí pak marketingovým specifikům tohoto trhu. Ve čtvrté kapitole je prezentován vlastní výzkum zaměřený na zhodnocení účinnosti marketingových nástrojů na českém trhu dermokosmetiky.
Klíčová slova: dermokosmetika; český trh dermokosmetiky; marketingové nástroje
Název práce: Marketing tools of a specific product category
Autor(ka) práce: Vajnerová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to provide a comprehensive perspective on Czech dermocosmetics market, to describe marketing specifics of the market and assess the effectiveness of commonly used marketing tools. The thesis is devided into four chapters. The first chapter provides the theoretical background of the thesis, the second chapter describes the characteristics of the Czech dermocosmetics market and the third describes the marketing specifics of the market. The fourth chapter presents the research on evaluation of the effectiveness of marketing tools on the Czech dermocosmetics market.
Klíčová slova: Czech dermocosmetics market; marketing tools; dermocosmetics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 10. 2013
Datum podání práce: 15. 12. 2014
Datum obhajoby: 5. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45272/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: