Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o

Název práce: Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o
Autor(ka) práce: Štěpánková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce "Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o." se zaměřuje na rozbor trhu spodního prádla v České republice s důrazem na společnost Timo, s.r.o. Podrobně se věnuje marketingovému mixu společnosti, tedy nabízenému produktovému sortimentu, cenové úrovni a distribuci. Těžiště práce pak spočívá v analýze stávajících komunikačních aktivit využívaných společností v současné době. Cílem práce je zmapovat jednotlivé nástroje a za pomoci dotazníkového šetření mezi zákaznicemi společnosti navrhnout doporučení, která by mohla vést ke zlepšení komunikace směrem ke koncovým zákaznicím.
Klíčová slova: marketingový mix; marketingová komunikace; Timo s.r.o; trh spodního prádla v ČR
Název práce: Marketing communication of Timo, s.r.o
Autor(ka) práce: Štěpánková, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis "Marketing communication of Timo, s.r.o." focuses on analysis of the women underwear market in the Czech Republic emphasizing Czech company Timo, s.r.o. It devotes to the marketing mix of the company in detail, namely to the product mix, price level and distribution activities. The core of the thesis consists in the analysis of the current communication activities used by the company. The aim of the thesis is to map respective tools currently used and to suggest recommendations based on a questionnaire survey conducted among customers of the company. Those findings could possibly lead to improvements in the current communication towards ending customers.
Klíčová slova: marketing communication; marketing mix; Timo s.r.o; underwear market in the Czech Republic

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 6. 2013
Datum podání práce: 1. 9. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43438/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: