Zhodnocení zavedení neomezených tarifů na český trh

Název práce: Zhodnocení zavedení neomezených tarifů na český trh
Autor(ka) práce: Myšková, Marika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je zhodnotit proces zavedení neomezených tarifů společností O2 Czech Republic a.s. na český telekomunikační trh. Zaměřila jsem na problematiku jak z pohledu inovátorské společnosti, tak jejích konkurenčních firem. Do perspektivy hodnocení jsem uspořádáním výzkumu spokojenosti zahrnula i zákazníky. V úvodní části práce jsem se zabývala především obecné teorii zavádění inovativních produktů na trh, s čímž souvisí i potřebné podnikové průzkumy, zejména analýzy konkurence a trhu. V praktické části jsem sledovala již samotný proces zavedení, včetně hodnocení výchozí situace na trhu, nastavení cenové politiky či použitých nástrojů komunikace. V závěru jsem porovnávala předchozí očekávání s reálnými dopady.
Klíčová slova: O2; telekomunikace; neomezené tarify
Název práce: The Evaluation of Free tariffs implementation on the Czech market
Autor(ka) práce: Myšková, Marika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to evaluate the process of introducing unlimited tariffs by O2 Czech Republic a.s. as to the Czech telecommunications market. The focus of this topic has two perspectives, perspective of the innovative companies and competitors' view. In the assessment perspective, there is also the view of customers. In the first part, I have dealt mainly with the general theory of introducing innovative products to the market, which is related to business surveys that were conducted, in particular the analysis of competition and the market. In the practical part, I focused on the very process of implementation, including the initial assessment of the market situation, setting pricing policies or communication tools that were used. In conclusion, I compared previous expectations with real impacts.
Klíčová slova: Telecommunication; Unlimited tariffs; O2

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 2. 2014
Datum podání práce: 2. 5. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43232/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: