Cenová a marketingová strategie 3* hotelu v Liberci

Název práce: Cenová a marketingová strategie 3* hotelu v Liberci
Autor(ka) práce: Lampelová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Jenčková, Jiřina
Oponenti práce: Valentová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je analýza chodu konkrétního hotelu v Liberci, odhalit slabé stránky a nedostatky v systému vedení a propagace hotelu a následně uvést návrhy na zlepšení. Potřebné informace byly získány vlastním výzkumem a z dotazníku pro zaměstnance a vybraný vzorek hostů. Teoretické informace jsou použity z odborných publikací, časopisových a internetových článků.
Klíčová slova: propagace; hotel; management hotelu; cenová strategie; marketing
Název práce: Pricing and marketing strategy of a three-star hotel in Liberec
Autor(ka) práce: Lampelová, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Jenčková, Jiřina
Oponenti práce: Valentová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to analyze the operation of a specific hotel in Liberec, identify weaknesses and deficiencies in management and promotion of the hotel and then give suggestions for improvement. The information necessary has been obtained from own research and from the questionnaire for employees and selected sample of guests. Theoretical information was used from professional publications, magazines and online articles.
Klíčová slova: Promotion; Marketing; Pricing strategy; Hotel; Hotel Management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 5. 2014
Datum podání práce: 22. 5. 2015
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48061/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: