Analýza sortimentu obchodní společnosti Kika

Název práce: Analýza sortimentu obchodnej spoločnosti Kika
Autor(ka) práce: Ištvancová, Dominika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Luttmerding, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá spoločnosťou Kika nábytek, ktorá patrí k jedným z najväčších predajcov nábytku a bytových doplnkov. Je zameraná najmä na nákupný proces spoločnosti v prepojení s marketingom a jeho marketingovou stratégiou. Zaoberá sa ústredným problémom nákupného marketingu, voľbou dodávateľa, a následne jeho vplyvom na ponúkaný sortiment. Pomocou analýzy rozpoznáva cenové odlišnosti medzi vybranými dodávateľmi a rozdielnosti v nákupe a predaji medzi jednotlivými zástupcami sortimentu čalúnených postelí z radu boxspring.
Klíčová slova: dodávateľ; nákup; sortiment; nábytok
Název práce: Analýza sortimentu obchodní společnosti Kika
Autor(ka) práce: Ištvancová, Dominika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Luttmerding, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zaobírá společností Kika nábytek, která patří k jednomu z největších prodejců nábytku a bytových doplňků. Je zaměřená zejména na nákupní proces společnosti v propojení s marketingem a jeho marketingovou strategií. Zaobírá se ústředním problémem nákupního marketingu, volbou dodavatele, a následně jeho vplyvem na nabízený sortiment. Pomoci analýzy rozpoznává cenové odlišnosti mezi vybranými dodavateli a rozdílnosti v nákupu a prodeji mezi jednotlivými zástupci sortimentu čalouněných postelí z řadu boxspring.
Klíčová slova: nábytek; nákup; sortiment; dodavatel
Název práce: The assortment analysis of Kika business company
Autor(ka) práce: Ištvancová, Dominika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Luttmerding, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This Bachelor's thesis deals with the company Kika furniture, that belongs to one of the biggest sellers of furniture and household accessories. It is focused mainly on buying process of the company in connection with marketing and marketing strategy. This thesis also concerns with the main problem of purchase marketing, choice of suppliers and the its influence on the offered assortment. By means of analysis, it recognizes the price differences among the chosen suppliers as well as the differences in buying and selling among the particular suppliers of various kinds of upholstered beds from the Boxspring assortment.
Klíčová slova: supplier; purchase; furniture; assortment

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 12. 2014
Datum podání práce: 31. 5. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50479/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: