Identita a image značky AUDI na českém trhu

Název práce: Identita a image značky AUDI na českom trhu
Autor(ka) práce: Figura, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca sa zaoberá vnímaním značky AUDI na českom trhu. V teoretickej časti je charakterizovaná terminológia týkajúca sa pojmov značka, image a identita. Praktická časť zahŕňa analýzu dát získaných z vlastného prieskumu, ktorý sa snaží odhaliť zhodnosti či nepresnosti vo vnímaní image a identity značky. Zobrazuje skutočnú image značky AUDI a zároveň zisťuje, či došlo k vyvráteniu predsudkov, ktoré o značke AUDI v Českej republike kolujú.
Klíčová slova: image značky; Audi; identita značky
Název práce: Identita a image značky AUDI na českém trhu
Autor(ka) práce: Figura, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práce se zabývá vnímáním značky Audi na českém trhu. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů značka, image a identita. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či nepřesnosti ve vnímání image a identity značky. Zobrazuje skutečnou image značky Audi a zároveň zjišťuje, zda došlo k vyvrácení předsudků, které o značce Audi v České republice kolují.
Klíčová slova: Audi; identita značky; image značky
Název práce: Identity and image of the brand Audi in Czech republic
Autor(ka) práce: Figura, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The work deals with the perception of the Audi brand in the Czech market. The theoretical part describes the terminology related to the concepts of brand image and identity. The practical part includes an analysis of data obtained from my own research that seeks to uncover the match or inaccuracies in the perception of image and brand identity. It shows the actual image of Audi and also finds whether the prejudices about the brand Audi which circulate in the Czech Republic were refuted.
Klíčová slova: brand identity; brand image; Audi

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 10. 2012
Datum podání práce: 17. 12. 2013
Datum obhajoby: 8. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39598/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: