Marketingová strategie společnosti Tipsport

Název práce: Marketingová strategie společnosti Tipsport
Autor(ka) práce: Lukáčová, Aneta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Dočekalová, Denisa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií sázkové kanceláře Tipsport a.s., která je lídrem mezi sázkovými kanceláři v České republice. Cílem práce je analyzovat stávající marketingovou strategii společnosti, zhodnotit její účinnost a navrhnout doporučení na zlepšení stávajících marketingových aktivit na základě vlastního dotazníkového šetření. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu obecně, marketingu ve službách a strategickém marketingovém řízení, které slouží jako podklad pro praktickou část. Praktická část je věnována společnosti Tipsport a.s., kde je kladen důraz na její marketingový mix, konkurenci a SWOT analýzu. Součástí je vlastní dotazníkové šetření, na jehož základě jsou vypracovány návrhy na zlepšení současné marketingové strategie.
Klíčová slova: marketing; marketingová strategie; kurzové sázení; sázková kancelář
Název práce: Marketing strategy of betting agency Tipsport a.s
Autor(ka) práce: Lukáčová, Aneta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Dočekalová, Denisa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of a betting agency Tipsport a.s., which is a leader among betting agencies in the Czech Republic. The aim of this bachelor is to analyse the current marketing strategy of Tipsport a.s., evaluate its effectiveness and make recommendations for improving current marketing activities based on own survey. The theoretical part summarizes main theoretical findings about marketing in general, marketing in services and strategic marketing, which provide insight into the issue. The practical part of the thesis focuses on the company Tipsport a.s., with an emphasis on its marketing mix, SWOT analysis and Tipsport's competition. This thesis includes questionnaire survey, based on which the suggestions for improvement of the current marketing strategy are drawn.
Klíčová slova: marketing; marketind strategy; betting odds; betting agency

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 5. 2014
Datum podání práce: 1. 5. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47963/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: