Význam informačních technologií pro marketing destinace

Název práce: Význam informačních technologií pro marketing destinace
Autor(ka) práce: Holinková, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Abrhám, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá významem informačních a komunikačních technologií (ICT) pro marketing destinace. Nejprve vymezuje současné postavení ICT v cestovním ruchu a následně představuje nástroje e-marketingu, přičemž jsou zprvu uvedeny nástroje, jimiž může destinace motivovat potenciální návštěvníky, a poté jsou představeny informační zdroje během jejich pobytu. Práce si klade za cíl analyzovat e-marketing turistické oblasti Kladské pomezí a pomocí dotazníkového šetření zjistit význam ICT pro účastníky cestovního ruchu. Především jaké technologie při cestování využívají a pro jaké účely. Dále zjistit, jaké informace účastníkům cestovního ruchu v terénu nejvíce chybějí, jak hodnotí webové stránky Kladského pomezí a jaké informace nejvíce postrádají na webech destinací. Následně odvodit závěry a stanovit doporučení pro destinační management a marketing Kladského pomezí.
Klíčová slova: informační a komunikační technologie; marketing; Kladské pomezí; destinace
Název práce: The importance of information technologies for destination marketing
Autor(ka) práce: Holinková, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Abrhám, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master's thesis deals with the importance of information and communication technologies (ICT) for destination marketing. At first define the current status of ICT in tourism and subsequently constitutes e-marketing tools and are initially listed tools which can destination motivate potential visitors, and then presents the information sources during their stay. This master's thesis aims to analyze e-marketing tourist area Kladske pomezi and using questionnaire to find out importance ICT for tourists. Primarily, what technologies are used while traveling and for what purposes. Afterwards, to find out what information to tourism participants in the terrain most lacking, how they evaluate a website Kladske pomezi and what information is most lacking at the websites of destinations. Subsequently derive conclusions and determine recommendations for destination management and marketing Kladske pomezi.
Klíčová slova: marketing; information and communication technology; Kladske pomezi; destination

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 11. 2014
Datum podání práce: 31. 5. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51646/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: