Corporate Social Responsibility and Perceived Employer Attractiveness

Název práce: Corporate Social Responsibility and Perceived Employer Attractiveness
Autor(ka) práce: Kumar, Adithya
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pauknerová, Daniela
Oponenti práce: Králová, Tereza
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Corporate Social Responsibility (CSR) has been present for several decades and has grown to include several areas in an organisation. The concept has gone on to gain significant importance around the world and has an impact on different sectors within and outside an organisation. This thesis aims to understand how the concept of CSR plays a role in the employer attractiveness and branding of an organisation in the Czech Republic. By analysing the perceptions and opinions of students pursuing a masters program and recent graduates, the publication intends to identify those factors that prospective candidates look out in their future employers. It also gives a set of strategic recommendations to companies intending to recruit new candidates in the future.
Klíčová slova: Employer Branding; Talent Management; Employer Attractiveness; Human Resource Management; Corporate Social Responsibility; Employee Motivation
Název práce: Corporate Social Responsibility and Perceived Employer Attractiveness
Autor(ka) práce: Kumar, Adithya
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pauknerová, Daniela
Oponenti práce: Králová, Tereza
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Corporate Social Responsibility (CSR) působí po několik desetiletí a rozrostla, aby zahrnovala několik oblastí v organizaci.Koncept se vydal na získat značný význam na celém světě a má dopad na různé sektory uvnitř i vně organizace. Tato práce si klade za cíl porozumět tomu, jak koncept CSR hraje roli v přitažlivosti zaměstnavatele a branding organizace v České republice. Analýzou vnímání a názory studentů sledují magisterský program a nedávné absolventy, publikace hodlá určit ty faktory, které potenciální kandidáti dávat pozor na jejich budoucích zaměstnavatelů. To také dává řadu strategických doporučení, společnostem, které chtějí nábor nových kandidátů v budoucnu.
Klíčová slova: zaměstnavatel branding; Společenská odpovědnost firem; Motivace zaměstnanců

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2013
Datum podání práce: 15. 5. 2015
Datum obhajoby: 8. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45928/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: