Asymetrie informací na trhu s potravinami

Název práce: Asymetrie informací na trhu s potravinami
Autor(ka) práce: Červinka, Vojtěch
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Fučíková, Simona
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá asymetrií informací na trhu s potravinami. V teoretické části se zaměřuje na dobrovolná značení a loga, která pomáhají spotřebiteli při rozhodování, a rozebírá vliv tří vybraných pořadů internetové televize Stream.cz, jejichž cílem je osvěta spotřebitelů. V praktické části práce metodou mystery shopping poukazuje na aktuální klamavé a nečestné obchodní praktiky výrobců a prodejců potravin. Nakonec práce hodnotí, zda dochází v posledních letech ke zlepšení situace na trhu s potravinami.
Klíčová slova: asymetrické informace; potraviny; spotřebitel; asymetrie informací; GDA; klamání spotřebitele; mystery shopping
Název práce: Information asymmetry on the food market
Autor(ka) práce: Červinka, Vojtěch
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Fučíková, Simona
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis looks into information asymmetry on the food market. In the theory part, it focuses on voluntary labeling and logos, which can help the consumer with his decisions, and analyses the impact of three selected Stream.cz programmes that help in the raising of public awareness. The practical part of this thesis uses mystery shopping to show some currently used misleading and dishonest commercial practices of food producers and sellers. Finally this thesis judges, whether there's any improvement on the food market in the last few years.
Klíčová slova: consumer; GDA; misleading of consumer; food; information asymmetry; asymmetric information; mystery shopping

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 1. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50767/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: