Analýza marketingové strategie firmy Škoda Auto na čínském trhu

Název práce: Analýza marketingové strategie firmy Škoda Auto na čínském trhu
Autor(ka) práce: Drábková, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Novák, Miloš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce na téma "Analýza marketingové strategie firmy Škoda Auto na čínském trhu" se zaměřuje na rozbor čtyř nástrojů marketingového mixu, jež tvoří současnou marketingovou strategii značky Škoda na čínském trhu. Cílem je identifikovat současnou pozici značky Škoda v konkurenčním prostředí globálně největšího automobilového trhu a definovat význam a přínos čínského trhu pro dosažení globálních cílů Škoda.
Klíčová slova: Růstová strategie; Marketingová strategie; marketingový mix; Active Lifestyle; čínský automobilový trh
Název práce: Analysis of the Škoda Auto marketing strategy on the Chinese market
Autor(ka) práce: Drábková, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Novák, Miloš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis with the topic "Analysis of the Škoda marketing strategy on the Chinese market" focuses on analyzing the four marketing instruments, which form the current marketing strategy of the Škoda brand on the Chinese market. The aim is to identify the current Škoda position in the competitive environment of the world's biggest automobile market and define the importance and contribution of the Chinese market to achieving Škoda's global goals.
Klíčová slova: marketing mix; Chinese automobile market; Active Lifestyle; Growth strategy; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 6. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48269/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: