Uplatnění společenské odpovědnosti firem ve vybraných retailových řetězcích

Název práce: Uplatnění společenské odpovědnosti firem ve vybraných retailových řetězcích
Autor(ka) práce: Štěpánková, Daniela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem (CSR). Cílem práce, která je rozdělena do tří kapitol, je představit koncept CSR jak z teoretického hlediska, tak na příkladu konkrétních retailových řetězců. První kapitola je věnována teoretické části, na kterou navazují již konkrétní aktivity jednotlivých retailových řetězců v kapitole druhé, kde je pozornost zaměřena především na poskytované služby zákazníkům, různé dobročinné projekty a na přístup řetězců k ochraně životního prostředí. Poslední kapitola se týká provedeného dotazníkového šetření, u kterého bylo zjišťováno povědomí veřejnosti o CSR jak obecně, tak u retailových řetězců, zda lidé považují tento koncept za důležitý a zda na ně má např. při výběru řetězce vliv.
Klíčová slova: retailové řetězce; ochrana životního prostředí; poskytované služby ; charitativní projekty; oblasti CSR; společenská odpovědnost firem
Název práce: Application of corporate social responsibility in selected retail chains
Autor(ka) práce: Štěpánková, Daniela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with Corporate Social Responsibility (CSR). The aim of the thesis is to describe the concept of CSR and to introduce its practical application on example of retail chains. The thesis is devided into three chapters. The first chapter is devoted to the theoretical part. The second chapter includes activities of retail chains, in particular services provided to customers, projects for charitable purposes and a contribution of chains to environmental protection. The last chapter concerns a questionnaire carried out in connection with CSR. The purpose of this survey was to find out awareness of CSR among people, how important the concept is for them and if it has an influence on a chain selection.
Klíčová slova: environmental protection; projects for charitable purposes; provided services; retail chains; corporate social responsibility; pillars of CSR

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 5. 2014
Datum podání práce: 25. 5. 2015
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47970/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: