Audio marketing v ČR

Název práce: Audio marketing v ČR
Autor(ka) práce: Timanov, Vladimir
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Horová, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je zpracování a hodnocení investičního projektu. Projekt spočívá v založení firmy v České republice. Oborem podnikání je smyslový marketing nebo audiovizuální marketing. Smyslem dané oblasti marketingu je podpora prodeje přes ovlivňování emocí zákazníků. Součástí práce je provedení průzkumu trhu, analýza konkurence a finanční plán. Ve výsledku práce bude vypadat jako podnikatelský plán, jehož cílem je odpovědět na otázku, jestli má smysl vstupovat na trh České republiky v oblasti audiovizuálního marketingu.
Klíčová slova: podnikatelský plán; audio marketing; hodnocení investičních projektů; analýza konkurence; smyslový marketing; průzkum trhu
Název práce: Audio marketing in Czech Republic
Autor(ka) práce: Timanov, Vladimir
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Horová, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the work is processing and evaluation of the investment project. The project implies an establishment of the firm in Czech Republic. The branch of the entrepreneurship is sensory marketing or audio-visual marketing. The essence of this field of the marketing is encouragement of sales through the influence on emotional side of the client. Components of the work are market research, analysis of the competitors in this sphere, and the financial plan. As a result, the work will be structured as a business plan and its aim is to respond the question whether there is a sense to introduce the audio-visual marketing at the market of Czech Republic.
Klíčová slova: market research; sensory marketing; competitor analysis; business plan; audio marketing; evaluation of investment project

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 3. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51862/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: