Marketing E-knihy: případová studie knihy DeepFreak

Název práce: Marketing E-knihy: případová studie knihy DeepFreak
Autor(ka) práce: Stemberg, Audrey
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se v teoretické části zabývá tržním prostředím, marketingem, internetovým marketingem a jeho specifiky. Dále rozebírá jednotlivé nástroje internetového marketingu. V praktické části se zaměřuje na analyzování internetového marketingu e-knihy na příkladu románu deepFreak. Analyzuje marketingové aktivity spojené s touto knihou, které jsou prováděny autorskou dvojicí, jež nemá žádné vzdělání ani praktické zkušenosti v oblastech arts managementu a internetového marketingu. Na základě získaných teoretických poznatků a provedené analýzy je v závěrečné části pro autory knihy navržena marketingová strategie.
Klíčová slova: on-line marketing; e-kniha; internetový marketing; SEO; sociální sítě; knižní prostředí
Název práce: Internet Marketing of an E-book – Case Study DeepFrreak
Autor(ka) práce: Stemberg, Audrey
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theoretical part of this thesis describes the environment of books, marketing, Internet marketing and its specifications. This part also focuses on essential digital marketing tools and how they are best used. The practical part of this thesis describes marketing activities of the book deepFreak, which are performed by the authors. The authors have no practical experience nor education in the fields of arts management and Internet marketing. The thesis analyzes the existing practices and based on the analyses and findings a digital marketing strategy is proposed.
Klíčová slova: e-book; internet marketing; SEO; social media; book environment; on-line marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 12. 2014
Datum podání práce: 15. 5. 2015
Datum obhajoby: 9. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50749/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: