Analýza využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu

Název práce: Analýza využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu
Autor(ka) práce: Hubková, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Hurychová, Andrea
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá analýzou využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu. Nejprve rozebírá význam internetu v dnešním marketingu a popisuje vybrané nástroje marketingové komunikace na internetu s důrazem na reklamu na internetu, sociální média, online PR, přímý marketing a podporu prodeje. Dále u těchto nástrojů popisuje možnosti měření a hodnocení jejich účinnosti. Věnuje se specifikům online marketingu na mezinárodním trhu. V praktické části je nejdříve představena vybraná začínající IT společnost a konkurenční prostředí v jejím oboru a dále je podrobně analyzována její marketingová komunikace. Detailně jsou rozebrány a zhodnoceny kanály návštěvnosti webových stránek a konverzí. Poté je analyzována online reklama a aktivity na sociálních médiích. Závěrem je vytvořen seznam praktických doporučení pro marketingovou komunikaci do budoucna, které plynou z předchozích analýz. Doporučení jsou vhodné i pro další společnosti věnující se online marketingu v globálním prostředí.
Klíčová slova: marketing na internetu; online marketing; analýza marketingové komunikace
Název práce: Analysis of selected online marketing tools for IT start-up company on global market
Autor(ka) práce: Hubková, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Hurychová, Andrea
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main focus of this diploma thesis is on the analysis of selected online marketing tools for IT start-up company on global market. In the beginning, the thesis discusses the importance of internet in nowadays marketing and also introduces the selected online marketing tools with closer look at online advertising, social media, online PR, online direct marketing and sales promotion on the internet. It also touches options of measuring and evaluating efficiency of these instruments. Further on, it describes specifics of online marketing in perspective of local markets. Practical part of the thesis starts with introduction of the selected global IT start-up company, its competitors and then focuses on its marketing communication in detail. It elaborates on channels used to access company's website and make conversions. It also offers in-depth evaluation of online advertising and activities on social medias. The final part of the thesis depicts list of practical recommendations for further online marketing communication, which are based on previous analyses. These recommendations can be used also for other companies focusing on online marketing in global environment.
Klíčová slova: marketing communication analysis; internet marketing; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 10. 2014
Datum podání práce: 8. 5. 2015
Datum obhajoby: 10. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49685/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: