Význam filantropie pro marketingovou činnosť firmy

Název práce: Význam filantropie pre marketingovú činnosť firmy
Autor(ka) práce: Kováčová, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto diplomová práca sa zameriava na filantropickú činnosť. Jej úlohou je identifikovať, akým konkrétnym filantropickým aktivitám sa venuje spoločnosť O2 Czech Republic, aký význam týmto aktivitám prikladá vo vzťahu k marketingovej činnosti firmy. Taktiež je jej úlohou pomocou vlastného výskumu zistiť, aké postoje o daných aktivitách spotrebiteĺia zdieľajú, ako ovplyvňujú ich kúpny rozhodovací proces a na základe týchto zistení identifikovať reálny význam daných činností pre marketingovú činnosť firmy.
Klíčová slova: dobročinnosť; filantropia; dotazovanie
Název práce: Význam filantropie pro marketingovou činnosť firmy
Autor(ka) práce: Kováčová, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zaměřuje na filantropickou činnost. Jejím úkolem je identifikovat, jakým konkrétním dobročinným aktivitám se věnuje společnost O2 Czech Republic, jaký význam těmto aktivitám přikládá ve vztahu k marketingové činnosti firmy. Také je jejím úkolem pomocí vlastního výzkumu zjistit, jaké postoje o daných aktivitách spotřebitelé sdílejí, jak ovlivňují jejich kupní rozhodovací proces a na základě těchto zjištění identifikovat reálný význam daných činností pro marketingovou činnost firmy.
Klíčová slova: filantropie; dobročinnost; dotazování
Název práce: The importance of philantrophy for marketing activities of company
Autor(ka) práce: Kováčová, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This thesis focuses on philanthropic activities. Its mission is to identify what specific philanthropic activities is devoted to company O2 Czech Republic, the importance to these activities in relation to the marketing of the company. It is also its task by its own research to find out what attitude consumers have in relation to these activities, how they influence their purchasing decision process and on the basis of these findings to identify the real importance of these activities for the marketing activities of the company.
Klíčová slova: philanthropy; volunteerism; querying

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 10. 2014
Datum podání práce: 8. 5. 2015
Datum obhajoby: 10. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49681/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: