Analýza brand managementu vybrané značky

Název práce: Analýza brand managementu vybrané značky
Autor(ka) práce: Tomanová, Daniela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Kratochvíl, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou brand managementu. Cílem práce je shrnout zásadní poznatky z této oblasti a aplikovat je v případové studii na zhodnocení současného stavu řízení značky Bezobalu. První kapitola se zaměřuje zejména na vysvětlení pojmu značka a popis základních prvků značky. Druhá kapitola představuje jednotlivé fáze brand managementu podle schématu S. M. Davise a model sociálně zodpovědného brand managementu. Praktická část se věnuje představení vybrané značky a shrnutí stávajícího stavu brand managementu podle modelu popsaného v části teoretické. V závěru práce jsou na základě informací získaných analýzou podpořenou dotazníkovým šetřením navržena doporučení pro zlepšení řízení značky do budoucna.
Klíčová slova: brand management; řízení značky; značka
Název práce: Brand management analysis of selected brand
Autor(ka) práce: Tomanová, Daniela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Kratochvíl, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the issue of brand management. The aim of the thesis is to summarize essential findings in this field and apply them in a case study to assess current state of brand management of the brand Bezobalu. The first chapter focuses on the notion of brand and description of basic elements of brand. The second chapter presents different phases of brand management scheme by S. M. Davis and model for socially responsible brand management. The practical part focuses on introduction of selected brand and summary of the current state of brand management in accordance with the model described in the theoretical part. In conclusion, recommendations for improving brand management in the future are suggested on the basis of information obtained by analysis supported by a questionnaire survey.
Klíčová slova: organic food; brand management; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 5. 2014
Datum podání práce: 1. 5. 2015
Datum obhajoby: 8. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47789/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: