Analýza marketingového mixu a vnímání značky společnosti Red Bull

Název práce: Analýza marketingového mixu a vnímání značky společnosti Red Bull
Autor(ka) práce: Černý, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Mečlová , Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá analýzou marketingového mixu a značky společnosti Red Bull. V první části práce jsou popsána teoretická východiska pro marketingový mix a značku, což tvoří základ této práce. V praktické části jsou popsány jednotlivé části marketingového mixu, jejich využití a jsou zde rozdělení dle klasického marketingového mixu 4P. Práce hodnotí a analyzuje jednotlivé aktivity a následně vysvětluje dopady aktivit na vnímání značky samotnými spotřebiteli. Pomocí porovnání výzkumů provedených v letech 2013 a 2015 hodnotí dopad funkčnosti zvoleného marketingového mixu společnosti Red Bull na studenty vysokých škol v České republice.
Klíčová slova: Red Bull; značka; marketing mix
Název práce: Analysis of marketing mix and brand perception of Red Bull company
Autor(ka) práce: Černý, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Mečlová , Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis discusses the marketing mix and the brand of the Red Bull company. In the first, basal part of the work are described the theoretical starting points for the marketing mix and the brand. In the practical part are descibed individual components of the mix. These are here categorized while using the 4P marketing mix. The thesis evaluates and analyses individual activities of the company and then explains their impact on perception of the brand by customers. With the help of a past research which took place in the years 2013 and 2015. Thesis evaluates the influence of chosen strategies on students in czech universities and their relevance to the student lifestyle.
Klíčová slova: marketing mix; Red Bull; communication mix; brand; 4P

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 10. 2014
Datum podání práce: 25. 5. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47537/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: