Promotion a management hudebních klubových scén vybraných států střední Evropy

Název práce: Promotion a management hudebních klubových scén vybraných států střední Evropy
Autor(ka) práce: Šubrt, Daniel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Kubaš, Mario
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce pojednává o české klubové hudební scéně v kontextu transformace podoby hudebního průmyslu v posledních letech. V první části jsou popsány trendy hudebního trhu ve světě a v ČR. Druhá část práce je věnována specifikům managementu a promotion české hudební scény na klubové úrovni, jsou zde definovány klasické modely kontraktů mezi umělci, manažery, nahrávacími společnostmi a dalšími subjekty. V následující části jsou pak rozebrány možnosti vícezdrojového financování klubové hudební scény. V dalších dvou kapitolách jsou charakterizovány kulturní politiky Rakouska a Německa se zaměřením na kreativní průmysly a místní klubové scény. Poslední část práce se věnuje modelaci projektu organizace se zaměřením na hudební export a promotérskou činnost.
Klíčová slova: financování; promotion; hudební export; klubová hudební scéna
Název práce: Promotion and management of club music scenes in selected countries of Central Europe
Autor(ka) práce: Šubrt, Daniel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Kubaš, Mario
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis discusses the Czech club music scene in the context of the transformation of the music industry in recent years. The first section describes recent trends in the music market in the world and in the Czech Republic. The second part is devoted to the specifics of the management and promotion of Czech music scene at club level, defines classical models of contracts between artists, managers, record companies and other entities. The following chapter describes the possibilities of the multi-source financing of the club music scene. The next two chapters characterize cultural policies of Austria and Germany with a focus on creative industries and of the club music scene. The last part is devoted to a specific modelated project, an organization focused on music export and promotional activities.
Klíčová slova: club music scene; financing; promotion; music export

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 3. 2014
Datum podání práce: 13. 5. 2015
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46846/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: