Současný e-mailing společnosti Nutricia a návrh na jeho zlepšení

Název práce: Současný e-mailing společnosti Nutricia a návrh na jeho zlepšení
Autor(ka) práce: Valc, Pavel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Kováčik, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je analyzovat současný e-mailing společnosti Nutricia a navrhnout to nejlepší, co lze aktuálně dělat v automatizovaném e-mailingu. Doporučení jsou založená na možnostech e-mailingového nástroje Silverpop, který patří mezi absolutně nejvyspělejší e-mailingové technologie současnosti a Nutricia si ho vybrala pro rozvoj svého e-mailingu. Autor na základě svých zkušeností e-mailing specialisty a ovládání nástroje Silverpop doporučí to nejlepší ze současného e-mail marketingu a přizpůsobí na byznys Nutricia. V teoretické části práce jsou rozebrány předpoklady úspěšného e-mailingu a syntéza zdrojů předkládá ucelený přehled o současném e-mail marketingu. V praktické části jsou provedeny analýzy firmy Nutricia a konkurence, na což navazuje souhrn doporučení podložený zkušenostmi autora a know how firem implementujících Silverpop.
Klíčová slova: E-mailing; E-mail marketing; Automatizace; Silverpop
Název práce: Current e-mailing of Nutricia and overtures for improving
Autor(ka) práce: Valc, Pavel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Kováčik, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Objective is analyse current e-mailing of Nutricia and offer the best possible in automated e-mailing. Recommendations are based on possibilities of e-mailing tool Silverpop, which belongs to the best technologies of present days and which Nutricia chose for development of its e-mailing. Based on his experience as e-mailing specialist and operator of Silverpop author will recommend the best what is possible in today's e-mail marketing and adapt it for Nutricia business.Theory is concieved as syntax of sources making bright picture of today's e-mail marketing and there are written assumptions of successesfull e-mailing. In practical part there are analysis of Nutricia and its competitors and that is followed by summary of recommendations well founded on author experiences and Silverpop implementation companies know how.
Klíčová slova: Automatization; E-mail marketing; Silverpop ; E-mailing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 2. 2014
Datum podání práce: 15. 5. 2015
Datum obhajoby: 16. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46598/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: