Spotřební chování vůči telemarketingu

Název práce: Consumer behavior towards telemarketing
Autor(ka) práce: Kharaishvili, Tinatin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Telemarketing has become a big industry and convenient way of successfully managing business affairs with low costs. The aim of the thesis is to present telemarketing services from the customers point of view; analyzing what are consumer behavior towards telemarketing in Georgia and the Czech Republic, and also what are the perceptional and attitudinal causing factors of these behaviors. This is the comparative study and the research is mainly based on the primary data. For the research accomplishment, the questionnaire survey was used for gathering important information and data in order to make the relevant conclusions. According to the results, B2C telemarketing services are not welcomed in the Czech Republic and people tend to have mostly negative attitude. In case of Georgia, people have relatively more positive attitude and behavior towards telemarketing services.
Klíčová slova: Telemarketing; Direct Marketing; Consumer Behavior
Název práce: Spotřební chování vůči telemarketingu
Autor(ka) práce: Kharaishvili, Tinatin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Z telemarketingu se stal velký byznys a pohodlný způsob, jak úspěšné řídit obchodní záležitosti v kombinaci s nízkými náklady. Cílem práce je představit telemarketingové služby z pohledu zákazníka, analyzovat spotřební chování vůči telemarketingu v Gruzii a České republice a také zjistit jeho postojové faktory a faktory vnímání. Práce je komparativní studií a výzkum je založen na primárních datech. Pro sběr dat a informací byl jako prostředek výzkumu využit dotazník. Na základě těchto dat byl stanoven závěr. Podle výsledků nejsou B2C telemarketingové služby v České republice oblíbené a lidé na ně většinou reagují negativně. V Gruzii mají naopak lidé relativně pozitivnější přístup k telemarkeringovým službám.
Klíčová slova: Telemarketing; Spotřební chování; Přímý marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 10. 2014
Datum podání práce: 8. 5. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49800/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: