Sociální sítě jako prostředek komunikace advokátní kanceláře

Název práce: Sociální sítě jako prostředek komunikace advokátní kanceláře
Autor(ka) práce: Blažek, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Topolová, Ivana
Oponenti práce: Kubálková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce na téma "Sociální sítě jako prostředek komunikace advokátní kanceláře" pojednává o marketingovém a komunikačním aspektu sociálních sítí na příkladu facebookového profilu Advokátní kanceláře Švehlík & Mikuláš. Cílem práce je zhodnotit, jaký vliv bude mít na firmu profil na sociální síti. V první, teoretické části, jsou stručně charakterizovány pojmy Marketing, Marketingový mix, Marketingová komunikace, On-line komunikace a především Sociální sítě. Z těchto novodobých internetových médií je nejvíce pozornosti věnováno sociální síti Facebook. V druhé, praktické části, je popsán proces založení a následná správa facebookového profilu Advokátní kanceláře Švehlík & Mikuláš. Na závěr dochází k zhodnocení jednotlivých metrik profilu a doporučení pro jejich zlepšení v rámci lepší ovladatelnosti a využitelnosti firemních profilů na Facebooku.
Klíčová slova: Advokátní kancelář; Sociální síť; Marketingová komunikace; Facebook
Název práce: Social networks as a means of a law firm´s communication
Autor(ka) práce: Blažek, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Topolová, Ivana
Oponenti práce: Kubálková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis "Social networks as a means of law firm's communication" focuses on marketing and communication aspects of social networks, which are demonstrated on the example of Law firm Švehlík & Mikuláš's Facebook profile. The aim is to evaluate, how the social network profile affects the firm itself. The first, theoretical part, briefly characterises Marketing, Marketing mix, Marketing communication, On-line communication and last but not least Social networks. The main focus there is on Facebook. The second, practical part, describes the process of creating and controlling the Law firm Švehlík & Mikuláš's Facebook profile. In the end there is an evaluation of profile metrics, which leads to recommendations in order to improve the control and usage of Facebook profiles in general.
Klíčová slova: Law firm; Marketing communication; Facebook; Social network

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2014
Datum podání práce: 1. 6. 2015
Datum obhajoby: 15. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49174/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: