Aktuální preference v internetových službách letecké dopravy

Název práce: Aktuální preference v internetových službách letecké dopravy
Autor(ka) práce: Nejezchlebová, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce "Aktuální preference v internetových službách letecké dopravy" zkoumá preference pasažérů v sektoru osobní letecké dopravy. Hlavním cílem práce je najít faktory, které zákazníky ovlivňují při výběru letecké společnosti a letenky samotné. Práce se zvláště zaměřuje na sektor nízkonákladového letectví. V první kapitole jsou vymezeny pojmy týkající se letecké dopravy a jsou zde charakterizovány jednotlivé typy leteckých společností. Druhá část je zaměřená na nízkonákladovou aerolinku Ryanair. Je zde specifikován obchodní model společnosti, marketing a změna pro-zákaznického přístupu v minulých letech. Závěrečná kapitola je věnována novým poznatkům, doporučením pro český trh a SWOT analýze společnosti Ryanair. Tato část byla zpracována na základě vlastního dotazníkového šetření.
Klíčová slova: webová stránka; Ryanair; letecká doprava; nízkonákladová letecká společnost
Název práce: Current preferences on Internet Air Transport Services
Autor(ka) práce: Nejezchlebová, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis "Current preferences on Internet Air Transport Services " examines the preferences of passengers in the passenger air transport sector . The main objective is to find the factors which influence consumers when choosing airlines and the flights themselves . Work focuses specifically on low-cost aviation sector . The first chapter defines the terms relating to air transport and are characterized by different types of airlines . The second part is focused on low-cost airline Ryanair . There is a specified business model, marketing and change pro- customer approach in recent years . The final chapter is devoted to new knowledge, recommendations for the Czech market and SWOT analysis of Ryanair. This work was undertaken on the basis of a survey .
Klíčová slova: air transport; low-airline; website; Ryanair

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 8. 2014
Datum podání práce: 1. 6. 2015
Datum obhajoby: 2. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48880/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: